Ris eller ros?

Har beställt en bok från Gör din egen bok. Länge var jag rätt missnöjd. Jag beställde fyra exemplar av vår egenhändigt gjorda bok om vår hund (jag vet, jättepatetiskt. Fram med ruttna tomater bara!). De skulle bli julklappar till hugade familjemedlemmar. Böckerna anlände igår, så några julisar blev det inte av de där böckerna. Troligen var det i och för sig Posten som klantat sig, men på Gör din egen bok slet de inte direkt livet ur sig för att hjälpa till att ta reda på vad som hänt med dem.

Nå ja, när jag så äntligen fick böckerna i min hand kunde jag ändå inte låta bli att tycka att det är toppen att i sin hand få en tryckt och inbunden bok som man gjort själv till, om inte ett facilt, så i alla fall ett någorlunda överkomligt pris. Jag har kollat igenom den typ 20 gånger redan. Den är grymt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0