Lyxproblem

Vid lunchen idag sade en kollega: Vi skulle jättegärna vilja flytta till större hus, men vi har inte råd. Nä, det är klart att om man bor i Danderyd och absolut måste bo kvar där, så kan det vara kärvt. Lyckades hålla käften den här gången. Annars brukar jag huta åt människor som har lyxproblem vad gäller bostad. En kollega var så olycklig för att hon 40 år gammal fortfarande bodde i andra hand och var tvungen att flytta hela tiden. Jamen om man absolut måste bo i Stockholms innerstad får man kanske bita i det sura. Själv bor jag i min fyrarummare i förorten, värmer mig vid min öppna spis, njuter av min balkong och av promenaderna runt sjöarna. All denna lyx till priset av en tvåa i innerstaden. sade jag att månadsavgiften är låg också? Mouhahahahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Catosilja

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-10-15 @ 11:56:14
URL: http://catosilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0