Fem egenheter

Kikade in på en blogg där det var en ny duell på G. Uppmaningen lyder som följer:

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

Här är ett urval av mina egenheter:
1. Jag ältar när jag hamnat i gräl med någon. Jag kan hålla på i MÅNADER, efter att konflikten är glömd av den andra parten, och slipa mina argument, gå igenom i huvudet vad jag borde ha sagt. 
2. Jag MÅSTE ha ett glas vatten vid sängen. Jag dricker aldrig ur det, men det måste finnas där.
3. Som enda människa i världen föredrar jag inte mjukisbyxor framför andra byxor. Vanliga byxor är snygga och jättebekväma. Har ni andra byxor fodrade med sandpapper eller nå't?
4. Jag tycks också vara tämligen ensam om att inte gilla att duscha. Alla andra tycker det är såååå skönt och duschar gärna flera gånger om dagen. Oroa er inte, jag duschar varje dag, men det är ungefär lika mysigt som att rycka näshår eller nå't.
5. Jag snurrar mitt hår mellan fingrarna. KAN inte låta bli. Under kundmöten försöker jag ta en hårslinga lite diskret mellan fingertopparna bara, men det ser nog förbannat oproffsigt ut. Bimboaktigt.

Jag känner inte så många som bloggar. Närmare bestämt bara en, så Sissi, bollen har rullat in på din planhalva.

Kommentarer
Postat av: SoP

Haha-- jag gillar inte heller mjukisbrallor! Jeans, jeans, jeans.. Stretch- men ändå. Jag Har två par mjukisar, det är pojkbyxor i 170 cl- ett par är såna där som slutar på vaden, ett par är långa med dragkedjor nertill- för långa så de väsnas när jag går.. ;-) De åker på om jag duschar så sent på kvällen att jeans känns lite onödigt en kvart före läggdags- Sen är jag en hårsnurrare av sådana mått att en lärare freakade ut på mig o sände mig till psykologen - i årskurs sex! Duscha är nödvändigt, men en gång på fem är det nåt jag Gillar.

2006-02-02 @ 13:58:14
URL: http://sisterofpain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0