Fluktare

Svett

Tycker lite synd om damen rakt över gatan. För ett par månader sedan brann det i hennes kök. Jag såg branden och ringde 112. Bara det var en bisarr upplevelse. Det kändes som om jag busringde, men det var ju på riktigt... Damen kom in i köket och började släcka branden med en handduk, spritt språngande naken. Det kändes inte helt bra att stå och titta på. Det kom brandbilar, polisbilar och en ambulans, men då hade hon lyckats släcka elden. Hon hängde ut genom fönstret och skrek "Åk tillbaka! Åk tillbaka! Allt är bra nu!" De bad ändå om att få komma in, och till slut släppte hon in dem. Hon skjutsades iväg med en ambulans. Jag blev förhörd om händelseförloppet. Kände mig fjantig, fast polisen var snäll och övertygade mig om att jag gjort rätt.

Nu har damen slutat gå näck i sin lägenhet. Hon blänger ibland mot vårt köksfönster. Jag förstår henne...




Kommentarer
Postat av: Jessica Alba

I found your blog on google. I think your blog is the best :)

2009-12-18 @ 09:47:03
URL: http://jessica-alba.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0