Pablo Cepeda

Pablo Cepeda

Kollade på slutet av Allsång på Skansen igår. Lasse B stal ju showen rejält, trots avsaknad av blå kavaj. Inte ett ord i tidningarna om Pablo Cepedas framträdande med Lill Babs. Var det bara jag som undrade varför jag inte sett honom förut? Tydligen jobbar han en del med Dj Mendez, och det förklarar väl en del... Pablo skall inte vara någons side kick! Riva av låtar av Stevie Wonder och Gershwin med bara trummor och sång, och få det att låta BRA, tillsammans med Lill Babs!!! Hur bra blir det då inte när han är ensam, eller med någon bra artist? Jag kommer att hålla ögonen öppna efter Pablo i alla fall.

Kommentarer
Postat av: P-O Nilsson

Ang. Pablo Cepeda.

Kolla in www.bluemoonbar.se
Där har Pablo kört sin show hela våren.
En ofattbart begåvad snubbe, och en kanonshow.
Man får verkligen hoppas att han hittar ut till publiken i detta Fame Factory-infekterade nöjesklimatet

P-O

2005-07-13 @ 13:07:50
Postat av: Linnea

han ägde showen på BMB!
Han va fantastisk....lite sent sagt men varför ser man inte han så ofta....
Om han släpper en skiva så ska jag köpa den DIREKT!

2005-08-29 @ 19:24:29
Postat av: Anonym

eres mas cutre q el vinagre de uva pasa

2005-11-11 @ 20:37:03
Postat av: pablo fernandez

Jag var där och kollade pablo på Skansen.Jag känner Pablo sen han var ett barn redan då kunde jag tänka att han kunde inte bli nånting annat än musiker.Pablo kommer att bli en stor artist som kommer att representera Sverige med bäst.Jag hoppas att han vinner melodifestivalen

2006-01-06 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0