Min mardröm

De här tjejerna har varit med om en av mina absoluta mardrömmar. Jag skulle troligtvis sitta inspärrad på psyk i fosterställning mumlandes latinska besvärjelser eller nå't om jag hittat ett lik i vattnet. Sedan vi skaffade hund tänker jag titt som tätt på att det händer att hundar nosar upp lik i skogen. Om vår jycke skulle börja sätta i sig någons halvruttna överarm tror jag att jag skulle svimma. Kan inte folk dö lite fridfullt på sjukhus istället för att ligga och sönderfalla där man minst anar det? Burrr.

Kommentarer
Postat av: SoP

Sån där noja hade jag förr när jag var ute o gick med hunden--började hon vara jätteintresserad av någon lövhög hade jag Väldigt bråttom iväg-- Väldigt bråttom--*rysa*

2006-08-13 @ 15:23:57
URL: http://sisterofpain.blogg.se
Postat av: Jackkristin

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2009-07-23 @ 08:17:09
URL: http://jackkristin.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0