Kinkiga människor del 2

Åh, det finns så mycket att säga om kinkiga människor!
Folk med övrdriven bacillskräck är väldigt irriterande. Jag har kommit på varför jag inte har bacillskräck; jag har för dålig fantasi. Jag kan inte ens drömma ihop de här bacillscenarerna som faller sig fullständigt naturliga för hygienfantasterna.

Det här exet jag pratade om igår, som hatar Dajm, fast inte i glass, han hade så klart bacillskräck. Han tog aldrig smågodis ur de undre lådorna i affären för "där har småbarn stått och rotat med bara händerna". Jag ogillar småbarn starkt och brukar ha järnkoll när det är elaka dvärgar på G, men jag har faktiskt ALDRIG sett barn stå och rota ohemmat i smågodiset.

Några kompisar hade en lång utläggning om att man inte kunde ta i spolknappen på offentliga toaletter, för folk har ju inte tvättat händerna innan de använder spolknappen. Jamen, det är väl bara att man själv tvättar händerna EFTER att man spolat. Man behöver inte precis slicka på händerna just då, eller?

När jag och några vänner hyrt en fjällstuga så vägrade en av tjejerna använda den befintliga Wettex-trasan för att "de som hyrt här innan oss har säkert använt den i badrummet". Här vill jag gärna tillämpa "det man inte vet har man inte ont av"-principen.

Om man verkligen vill dra de här fantasierna till sin spets får man nog bosätta sig i Ericssons kliniskt rena microchiptillverkning eller nå't. Jag menar nå'n på Arla kan ju ha ollat insidan av alla mjölkförpackningar, eller så kan din kollega ha smort in ditt tangentbord med influensasmittad saliv. Vem vet?

Kommentarer
Postat av: Pediastargateinfinity

Nice security code.
Does it work?

2008-01-09 @ 06:23:04
URL: http://pediastargateinfinity.blogspot.com
Postat av: Runeruna

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-10-01 @ 10:51:59
URL: http://runeruna.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0