Vatten på min kvarn

Ah, älskar när jag får vatten på min kvarn. Jag har alltid tyckt att det är bland det största slöseri med pengar jag över huvud taget kan tänka mig är att ge någon en stjärna. En kompis son fick en stjärna i doppresent av sina morföräldrar och jag kunde inte låta bli att tycka att t.o.m. en silversked med graverade nallar på hade varit bättre. Den kunde han i alla fall använda för att äta sin aprikospuré från Nestlé med. Nu visar det sig att det inte finns någon möjlighet för privatpersoner att köpa eller namnge stjärnor. Det innebär bland annat att samma stjärna kan säljas om och om igen. Vilken affärsidé! All cred för den! Suckers alla ni som "köpt" stjärnor! Ni var iofs suckers redan innan. Även om den var er på riktigt, va f-n skall ni med den till? De flesta går inte ens att se om man inte typ har tillgång till Hubble-teleskopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0