Skulle du anförtro den här mannen ditt hår?

Skulle du låta mannen på bilden sköta ditt hår? De flesta skulle nog svara med ett rungande NEJ! Han heter Tito Frez och jag måste erkänna att han fixat min frisyr sedan 1998. Han är galen, otrevlig men skicklig. Första gången jag kom dit kände han eftertänksamt på mitt hår och sade: Längden är ju OK, men färgen, färgen är ju BLÄ! Det var min naturliga hårfärg.

Måste snart dit igen, men drar mig för att ringa. Det verkar alltid som jag stör när jag ringer. När jag kommer dit gör vi några lama försök att kallprata, men det går inte så bra. Jag har svårt att haka på senaste partyt på Ibiza med Grethe Philipsson, och han börjar gäspa om jag pratar om nyheterna eller, ve och fasa, mitt trista jobb. Folk frågar varför jag fortsätter gå dit. Förutom att jag känner mig som en fotomodell när jag går ut genom dörren, så handlar det troligen om ett hemligt behov av att bli dominerad...av en liten köttbulle från Sydamerika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0