Unik?

Jag verkar ha förskingrat min lapp där jag skriver ner mitt terapiunderlag, förlåt mitt stand up-underlag. Nästa steg är i alla fall att lista egenskaper som är unika för mig. Som exempel nämns om man t.ex. tål alkohol väldigt bra. Det gör jag, så det hamnade på min lista. I övrigt kom jag inte på så mycket. Än så länge ser det ut så här:

- tål alkohol väldigt bra
- är storbystad
- har ett grymt namnminne

Hm, min stand up-karriär kommer att sluta innan den börjat. Jag är ju helt j-la vanlig! Thomas Järvheden har ju redan snott "svensson"-skämten. Om man får chansen att höra honom sjunga CP-låten så skall man ta den. Den finns till nedladdning på hans hemsida såg jag just.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0